وبسايتي براي تمام فصل هاي زندگي

جديد ترين مطالب سرگرمي گردشگري پزشكي رايانه


گرجستان مقصد جدید گردشگران ایرانی؛ باتومی ارزانتر از چالوس!

لختی آرامش در کنار سواحل خزر برای یک ایرانی حدود 600 تا 800 هزار تومان آب می‌خورد. حال همین استراحت چند روزه در برخی کشورهای همسایه کمتر از این عدد تمام می‌شود. گرجستان از این دست مقاصد است که برنامه ویژه‌ای برای جذب گردشگران ایرانی تدارک دیده است.http://www.mehrpress.com/images/1390/4/20/1/batumi-city90420.jpg

در شرایطی که واحدهای خدماتی گردشگری در ایران میلی به رقابت با هم ندارند که در نهایت به کاهش قیمت و افزایش کیفیت خدمات شود؛ همسایگان غربی و شمال‌غربی ما، در رقابت برای جذب گردشگران ایرانی گوی سبقت از هم ربوده‌اند و هر روز مقاصدی جدید با امکاناتی بیشتر و قیمتی ارزانتر ارائه می‌کنند.

از مقاصد ارزان‌قیمت جدیدی که در عرصه رقابت برای جذب گردشگران ایرانی وارد شده، کشور گرجستان در همسایگی ارمنستان و ترکیه است. مقصد عمده مسافران ایرانی نیز که عازم گرجستان می‌شوند بندر باتومی در جنوب غربی گرجستان و هم‌مرز با ترکیه است.

بندر باتومی با داشتن حدود 140000نفر جمعیت در کنار دریای سیاه قرار دارد

براي خواندن متن كامل به  ادامه مطلب  مراجعه كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: عليرضا | تاريخ: دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

کشف عتيقه جات با قدمت بيش از سه هزار سال در گلوگاه

ماموران ايست وبارزرسي گلوگاه چابکسر فرماندهي انتظامي استان گيلان از يک دستگاه خودروي پرايد دهها قلم عتيقه کشف کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران ايست وبارزرسي گلوگاه چابکسر فرماندهي انتظامي استان گيلان در هنگام انجام وظيفه به يک دستگاه خودروي پرايد به رانندگي شخصي به نام علي و سرنشيني مرتضي که هردو 21 ساله بوده مشکوک و با رعايت اصول حفاظتي و کليه موازين شرعي نسبت به بازرسي از خودرو و وسايل موجود در آن اقدام نمودند.

ماموران ايست وبارزرسي گلوگاه چابکسر در اين بازرسي يك عدد مجسمه سفالي به شكل گوزن، پارچ سفالي كوچك، پياله مفرغي ، تكه هاي شكسته ظرف مفرغي، تكه هاي شكسته كوزه سفالي با نوك ناوداني و تعداد 43 عدد مهره خمير شيشه كه بطرز ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازي شده بود، كشف و ضبط نمودند.

گفتني است، حسب اعلام كارشناس ميراث فرهنگي اشياي مكشوفه از قدمت تاريخي بيش از سه هزار ساله برخوردار مي باشد.

نويسنده: عليرضا | تاريخ: دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |